Sveikata

11 būdų, kaip galite kontroliuoti priklausomybę nuo maisto ir greičiau prarasti riebalus

Mūsų kūne yra tam tikrų hormonų, kurie, kaip  įrodė mokslininkai , yra atsakingi už priklausomybes. Persivalgymas taip pat yra priklausomybė, nes kai kurie žmonės gali labai mažai kontroliuoti, ką ir kiek valgo. Tai lemia ne tik nutukimą, bet ir tam tikrus psichinius sutrikimus, tokius kaip per didelis valgymas ir net depresija.

Mes, „  Bright Side“ , surinkome puikių dietologų ir maisto specialistų patarimų, kurie padės kovoti su priklausomybe nuo maisto.

11 būdų, kaip galite kontroliuoti priklausomybę nuo maisto ir greičiau prarasti riebalus

  • Apdorotus maisto produktus ir saldiklius pakeiskite maistinėmis alternatyvomis. Daugelis tyrėjų teigia, kad produktai, kuriuose yra daug cukraus, dirbtinių saldiklių ir riebalų, sukelia priklausomybę, sukeldami chemines reakcijas organizme. 
  • Perdirbtuose maisto produktuose daugiausiai yra tų produktų, todėl svarbu pirkti sveikesnius produktus. Kad būtų lengviau, sudarykite sąrašą prieš eidami apsipirkti, kad galėtumėte jo laikytis ir nedaryti netikėtų pirkinių.

  • Kontroliuokite savo porcijas. Jei negalite visiškai pašalinti nesveiko maisto iš savo meniu, dietologai sako , kad galite sumažinti priklausomybę nuo jo valgydami tik tam tikrą jo kiekį. Pvz., Jei norite valgyti traškučius, nusipirkite mažiausią pakuotę kartą per savaitę. Taip pat sužinokite, kokią tam tikro produkto porciją saugu valgyti, ir valgykite tik vieną porciją. Jei po vienos porcijos vis dar esate alkanas, palaukite maždaug 30 minučių, kol turėsite kitą. Per tą laiką jūsų noras valgyti greičiausiai praeis.

  • Reguliariai maitinkitės sveikai. Galite sumažinti savo potraukį konkretiems produktams, jei subalansuotu maistu patenkinsite savo mitybos poreikius. Visi esame girdėję, kad pusryčiai yra pats svarbiausias dienos valgis. Be to, kai kurie psichinės sveikatos specialistai sako, kad jei dienos pradžioje pasirinksite sveiką maistą, tai paprastai prisidės prie sveikos strategijos įtraukimo į jūsų kasdienybę.
11 būdų, kaip galite kontroliuoti priklausomybę nuo maisto ir greičiau prarasti riebalus

  • Pakeiskite savo socialinius įpročius. Kaip ir žmonės, turintys bet kokią kitą priklausomybę, maisto narkomanams reikia nutraukti ciklą, teigia ekspertai . Pakeitus savo kasdienybę, tai gali būti puiki pagalba atsikratyti nemalonių maisto įpročių. Stenkitės praleisti daugiau laiko užsiimdami veikla, kuri neapima valgymo. Pavyzdžiui, užuot išvažiavę su draugais vakarieniauti, galite nueiti į filmą.

  • Sėdėkite prie stalo valgydami, sutelkite dėmesį į maistą ir lėtai kramtykite. Mūsų hormonaiyra atsakingi už mūsų apetito ir suvartojamų kalorijų kontrolę. Tai trunka maždaug 20 minučių, kol jie perduoda signalus smegenims, kurias jūs valgėte ir kad jūs jau sotūs. Taigi sulėtėjęs tempas labai sumažins jūsų galimybes persivalgyti ir priaugti svorio.

  • Atkreipkite dėmesį į emocinį valgymą. Daugelis žmonių mano, kad gali padėti daug valgyti, kai jie būna nusiminę ar patiria stresą. Bet tai tik padidina jūsų potraukį maistui ir neturi nieko bendra su problemų sprendimu. Pirmiausia, emocinis valgymas  dažniausiai susijęs su nesveiku maisto pasirinkimu, pavyzdžiui, saldainiais, pyragais, pica ir kt. To galite išvengti ieškant sveikų būdų, kaip įveikti stresą. Meditacija, joga, mankšta, kalbėjimasis su draugu ir net TV serialų skaitymas bei žiūrėjimas, jei tai daroma reguliariai, gali labai padėti sumažinti jūsų stresą, taip pat padėti numesti svorio.

11 būdų, kaip galite kontroliuoti priklausomybę nuo maisto ir greičiau prarasti riebalus

  • Venkite kofeino. Geras miegas yra labai svarbus norint išlikti sveikam ir susidoroti su kasdieniu stresu, o kofeinas, būdamas stimuliatorius, gali labai sutrikdyti jūsų taip reikalingą poilsį. Be to, kaip  rodo tyrimai , yra ryšys tarp miego trūkumo ir svorio padidėjimo. Taigi sumažėjęs kofeino vartojimas gali pastebimai padėti numesti svorio.

  • Valgykite maistą namuose. Valgyti namuose yra sveikiau, nes tai suteikia daug daugiau kontrolės, kaip  sako specialistai . Kai tiksliai žinote, kiek druskos, cukraus ar riebalų patenka į jūsų patiekalą, ir kai galite pakeisti ingredientus į išorę, galite geriau įsivaizduoti, kaip pasiekti savo mitybos ir kalorijų tikslus.

  • Pripažinkite bet kokią pažangą, padarytą paskatomis ir atlygiais, kurie jums patinka. Pvz., Galite apdovanoti save SPA procedūra ar bet kuo kitu, kas jums tikrai patinka, po savaitės reguliarios mankštos. Arba užsibrėžkite tikslą mėnesį sveikai maitintis, o tada švęskite tai savaitgalio kelione po kelionę su jums patinkančiais draugais. Ekspertai mano, kad tokia atlygio sistema tikrai padeda įveikti priklausomybes nuo maisto.

11 būdų, kaip galite kontroliuoti priklausomybę nuo maisto ir greičiau prarasti riebalus

  • Rūpinkis savo kūnu. Tyrimai rodo, kad masažas gali būti naudinga jūsų svorio metimo programos dalis. Pavyzdžiui, švediškas masažas yra labai naudingas kraujotakai ir raumenims, jis paveikia problemines kūno vietas ir pagerina jūsų bendrą savijautą. Taip pat galite naudoti specialius kremus, kad masažuotumėtės tokiose probleminėse vietose kaip pilvas, kojos ir klubai.

  • Kreipkitės į profesionalų pagalbą. Kova su priklausomybės nuo maisto padariniais gali būti gana sudėtinga, todėl niekada nesijauskite blogai prašydami pagalbos. Jei manote, kad turite valgymo sutrikimų, nedelsdami pasitarkite su gydytoju. Šių sutrikimų gydymas dažnai apima terapiją, palaikomąsias grupes ir kai kuriuos vaistus.

Ar yra kokio nors maisto, nuo kurio jautiesi priklausomas? Ar turite savo būdą kovoti su šia priklausomybe? Pasidalinkite savo atsakymais su mumis komentarų skiltyje!

Jums naudingos žinios

Gyvybei Gresiantis Pavojus: Įprasti Simptomai Gali Baigtis Net Mirtimi

admin

Liežuvio spalva gali nustatyti ligos simptomus, net ir vėžį

admin

Šis vaistas turi būti kiekvienuose namuose! Pamiršite galvos skausmus

admin