Sveikata

7 pratimai nuo ortopedų, siekiant padidinti arkos aukštį ir sumažinti pėdų skausmą

Maždaug 20–30% pasaulio gyventojų kenčia nuo pėdų deformacijos. Žmonėms, kurie jį turi, kyla didesnė kelio, klubo ir nugaros skausmų rizika. Jei pastebėjote, kad turite plokščias kojas, keli paprasti pratimai gali padėti tai išspręsti ir išvengti bet kokios galimos būsimos šios būklės žalos.

Mes, „  Bright Side“ , patikrinome kai kurias gydytojo rekomendacijas ir norime su jumis pasidalyti 7 pratimais, kuriuos geriau atlikti 3 kartus per dieną. Straipsnio pabaigoje galite rasti premiją, kuri jums pasakys, kaip galite patikrinti savo arkos aukštį.

1. Naudokite rankšluostį

7 pratimai nuo ortopedų, siekiant padidinti arkos aukštį ir sumažinti pėdų skausmą

  • Atsisėskite į kėdę ir padėkite rankšluostį po koja.
  • Pradėkite sugriebti rankšluostį pirštais. Jūsų kulniukai turėtų būti prispausti prie grindų.
  • Susukite ir atleiskite kojų pirštus ir lėtai patraukite rankšluostį link savęs.
  • Tai darykite suvokdami, kad jūsų pėdos arka yra sustiprinta.
  • Pakeiskite kojas ir vėl atlikite tą patį pratimą .
  • Atlikite 2–3 10–15 pakartojimų rinkinius.

2. Pakelkite ir susukite

7 pratimai nuo ortopedų, siekiant padidinti arkos aukštį ir sumažinti pėdų skausmą

  • Padėkite rankšluostį ant laiptelio. Turėkite priešais save kėdę palaikymui.
  • Pradėkite slinkti rankšluosčiu pirštais ir tada nuleiskite kulną žemyn link žemės. Leisk jam eiti žemiau žingsnio linijos.
  • Uždėkite kitą pėdą ant laiptelio ir naudokite ją tik sau vėl pakelti.
  • Atlikite  2 komplektus po 10 pakartojimų kiekvienai kojai.

3. Susukite rutulį

7 pratimai nuo ortopedų, siekiant padidinti arkos aukštį ir sumažinti pėdų skausmą

  • Sėdi ant kėdės. Jūsų stuburas turi būti tiesus. Padėkite teniso kamuoliuką po koja.
  • Pradėkite rutuliuoti rutulį pirmyn ir atgal. Nepamiršk apie savo nugarą. Negalima atsipalaiduoti ir laikyti tiesiai.
  • Atlikite šį pratimą 2–3 minutes.
  • Pakartokite tai priešinga koja.

4. Stiprinkite arkos raumenis

7 pratimai nuo ortopedų, siekiant padidinti arkos aukštį ir sumažinti pėdų skausmą

  • Atsisėskite į kėdę. Kryžkite koją per priešingą šlaunį.
  • Apvyniokite  elastinę juostą aplink koją. Jei jų dar neturite, šias juostas galite rasti sporto prekių parduotuvėse ar vaistinėje.
  • Pakelkite koją aukštyn rankomis.
  • Tada lėtai nuleiskite koją atgal į pradinę padėtį.
  • Atlikite 2 10 pakartojimų rinkinius su kiekviena koja.

5. Dienos metu pakelkite kojų pirštus

7 pratimai nuo ortopedų, siekiant padidinti arkos aukštį ir sumažinti pėdų skausmą

  • Jūs netgi galite atlikti šį pratimą biure, kol dirbate prie kompiuterio.
  • Prisėsk. Padėkite kojas ant grindų.
  • Pakelkite kojų pirštus, kad jūsų kojos padarytų arką.
  • Lėtai nuleiskite kojų pirštus, išlaikydami arką, kad pajustumėte, kad arkos raumenys yra įsitempę.
  • Laikykite šią poziciją 5 sekundes ir tada atsipalaiduokite kojas.
  • Atlikite 5 pakartojimus kiekviena koja.

6. Atlikite blauzdų tempimus

7 pratimai nuo ortopedų, siekiant padidinti arkos aukštį ir sumažinti pėdų skausmą

  • Atsistokite priešais sieną ir padėkite abi rankas ant sienos.
  • Ištieskite koją už nugaros, kelį tiesiu, o kojų pirštus į priekį.
  • Kai kulnas yra ant žemės, pradėkite pasilenkti į priekį, kol pajusite blauzdos ištempimą kojos gale.
  • Laikykite šią poziciją nuo 30 iki 60 sekundžių.
  • Kartokite pratimą 4 kartus ant kiekvienos kojos.

7. Atlikite kojų jogą

7 pratimai nuo ortopedų, siekiant padidinti arkos aukštį ir sumažinti pėdų skausmą

  • Atsisėskite. Susikoncentruok į savo kojų pirštus.
  • Pakelkite didįjį kojos pirštą į viršų. Tuo pačiu metu nuspauskite kitus 4 kojų pirštus. Laikykite šią poziciją 5 sekundes.
  • Dabar nuspauskite didįjį kojos pirštą žemyn ir pakelkite kitus 4 kojų pirštus. Palaikykite 5 sekundes.
  • Kartokite 10 kartų ant kiekvienos pėdos.

Premija: patikrinkite, ar turite plokščias kojas.

7 pratimai nuo ortopedų, siekiant padidinti arkos aukštį ir sumažinti pėdų skausmą

Yra paprasta technika , kaip galite patikrinti arkos aukštį.

  • Padarykite kojas šlapias.
  • Atsistokite ant lygaus paviršiaus, kur bus matomas jūsų pėdsakas. Tam galite naudoti popieriaus lapą.
  • Atsitraukite ir patikrinkite spaudinius. Jei jūsų pėdsakai yra visiškai be jokios sausos vietos, greičiausiai turėsite plokščias pėdas.

Jei iškiltų ši problema, pasikonsultuokite su gydytoju prieš bandydami ją išspręsti patys.

Kuris pratimas, pasak jūsų, yra pats efektyviausias? Ar jūs kada nors turėjote šią problemą ir kaip jums pavyko ją išspręsti? Prašome pasidalinti savo istorijomis su mumis!

Jums naudingos žinios

Ar Žinote, Kas Vyksta, Kai Miegate Ant Kairiojo Šono? Ant Kokio Šono Rekomenduoja Miegoti Gydytojai

admin

Žolė, kuri 100 kartų stipresnė už chemoterapinius vaistus ir gali greit sunaikinti vėžį

admin

Čia yra 9 vitaminai, kurių jums tikrai reikia. Pamiršk poilsį!

admin